Ovidi Montllor



El meu homenatge a Ovidi - Stencil 6 layers sobre paper 24x35cm

La Fera Ferotge - Ovidi Montllor

Per ordre de l´alcalde 
es fa saber a tothom 
que una fera ferotge 
del parc s´escaparà. 
Es prega a les senyores 
compren força aliments 
i no surten de casa 
fins que torne el "bon temps." 
Tot el que tinga cotxe 
que fota el camp corrent, 
i se´n vaja a la platja 
a la torre o als hotels. 
L´alcalde se´n carrega 
fent ús dels seus poders 
de la fera ferotge 
deixar-la sense dents. 
El que això no acompleixca 
que no es queixe després 
si per culpa la fera 
ell rep algún torment. 
Jo que no tinc ni casa 
ni cotxe ni un carret 
em vaig trobar aquell dia 
la fera en el carrer. 
Tremolant i mig mort 
-Ai!déu, redeu la fera 
i en veurem tan fotut 
em va dir molt planera: 
-Xicot, per què tremoles? 
jo no te´n menjaré. 
-I doncs per qué t´escapes 
del lloc on tens marcat? 
vull parlar amb l´alcalde 
i dir-li que tinc fam 
que la gàbia es petita 
jo necessite espai. 
Els guardies que la veuen 
la volen atacar 
la fera es defensa 
no la deixen parlar. 
Com son molts i ella es sola 
no pot i me l´estoven 
i emprenyats per la feina 
a la gabia me la tornen. 
Per ordre de L´alcalde 
es fa saber a tothom 
que una fera ferotge 
ja no ens treurà la son. 
I gracies a la força 
no ha passat de nou. 
tot es normal i "maco" 
i el poble resta en pau.
Au!

Moments de feres, cavalls de troya i porcs amb pomes a la boca...